Nou, het lijkt erop dat mijn ecodiesel een citroen is, of mijn lokale dealer weet niet wat ze doen! Hij is twee keer naar de garage geweest voor de P026C-code, de eerste keer hebben ze de injectiepomp en een paar brandstofleidingen vervangen. Ging 80 mijl mee en toen kwam de code weer. De tweede keer hebben ze er 2,5 weken mee zitten rommelen om uiteindelijk te zeggen dat het de brandstoffilter was. Ik had net een nieuwe OEM-brandstoffilter erop gezet, 500 mijl voordat de eerste code verscheen. Ging terug voor een brandstoflek omdat ze verzuimd hadden een leiding goed aan te draaien en er diesel lekte. Ging ongeveer 1,5 maand mee, geen problemen. Twee donderdagen geleden maakte ik een kleine rit van 130 mijl naar een dierentuin en mijn oliekoeler ontplofte, bedenk dat ik pas 33.000 mijl met deze truck heb gereden! Heb hem laten slepen, 1 week later kreeg ik mijn truck terug. Reed er 35 mijl mee en kreeg een waarschuwing voor de gashendel en ging in de noodloop! WTF! Gereset om te zien of hij terug zou komen. Gewist en kwam niet terug. Reed met de truck naar PA voor het Memorial Day-weekend, en vanmorgen kwam de P026C-code weer. Ik sta op het punt hem van de verdomde klif te rijden!