Ik heb een tune van EOC op mijn 15 Ram Eco. De eerste tune die ik van hen kreeg, was een stage 1 met trans tune. Ik kreeg dit omdat ik een DEF Quality not met code no start kreeg in hoeveel km dan ook. Ik bracht de truck naar de dealer, ze leegden en vulden de DEF, probeerden de code te wissen en vertelden me dat deze na een paar cycli zou verdwijnen. Hij verdween niet, heen en weer met de dealer een paar keer en toen zei ik **** it, nam contact op met EOC. Kreeg de tune van hen, installeerde hem, codes weg, perfect. Vervolgens heb ik de tune geĂĽpgraded en de EGR volledig verwijderd. Heb er 4 jaar mee gereden en het was het allerbeste. Toen kreeg ik een heleboel codes met betrekking tot het DFP en het uitlaatsysteem. Kreeg de stage 2 upgrade en de delete pipes van hen, geĂŻnstalleerd en codes weg. Geweldig sindsdien. EOC is geweldig geweest, geen problemen voor mij. Beide keren had ik codes en problemen en ze waren daarna weg. De gebruikte tuner was Powergate3. Voor mij klinkt het alsof uw bestanden de ECU niet herschrijven.